Nope...

Ser så fram emot att möta upp Martin & klättra om en dryg timme. Moi behöver få lite perspektiv på tillvaron & vad är då bättre än att hänga 10 meter upp i luften med ens liv vilandes i någon annans händer? Ah, längta!

  
Denna delen är alltid rolig, trillar Martin innan första klippet måste jag nämligen mildra hans fall. Um, hade ju kanske varit smart att byta klättrarpartner. Tänker asiatiska.

 
& så här ser det då ut när man klättrar på led. Repet sitter bara fast i mig & personen som säkrar mig & sedan får jag se till att klippa in vartefter jag klättrar.

Kommentarer
Postat av: Ida

Repet som hänger bredvid mig när jag klättrar är alltså det rep man hade suttit fast i om man hade klättrat top-rope. Vilket jag inte gör så där vansinnigt ofta nu för tiden, att leda är en helt galen drog! :)

2008-08-04 @ 20:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0