Not today...

Men apa också vad abstinens jag fick nu, klättrar-relaterad sådan. Klättrade i måndags & i onsdags & det vet min kropp, i.e. systemet skriker TCA! But, jag har inte tid & Jaime & Martin har dessutom dragit iväg till Bon Echo över helgen (avundsjuk!) so moi har ingen partner just för idag. Dock kommer Paul tillbaka från sin resa till Squamish just ikväll så jag hoppas på att jag skall lyckas charma mig till ett pass senare i helgen! För det är så illa, så fort jag kommer innanför dörrarna på gymmet så skiner jag som en sol, som en idiot står jag där & ler i min egen lilla värld. :)  


Alltså, lite gladare & överdelen av mitt huvud hade separerat från underdelen...

Kommentarer
Postat av: mgs

Oboy, vår egen lilla värld, det är bara att älska. Spelar väl ingen roll vad det kan va, men det finns den extra gnutta lycka där.



Haaaaaaaaaarebra!

2008-08-12 @ 03:34:27
Postat av: Maja

Håll fast vid den känslan. Håll fast vid saker som får dig känna så. Kraaama!

2008-08-12 @ 21:01:46
Postat av: Ida

Jepp! Ni har båda helt rätt! Kram!

2008-08-21 @ 21:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0