Idah in a nutshell...

Världens fulaste bild på mig men (det snöade & tokblåste, jag var övertrött & jag skrattade så mkt att jag grät) här kommer iaf en bild på mitt lilla inköp på den julmarknad som vi var på när familjen var här. En hel bytta full med äpplen. För att ni ska förstå hur roligt det hela var så hör ju till saken att jag suttit & tittat på när alla andra pressat i sig typ ett tjog friterade äpplen & jag ledset förklarade att jag ville köpa på mig ett äpple innan vi skulle åka. So, medan resten av skocken travade till bilen lallade jag bort till ett äppelstånd för att köpa just det - 1 äpple. Sedan vet jag inte riktigt vad som slog slint i mitt huvud men detta var alltså vad jag impulsköpte. Ett litet träbadkar fyllt med gigantiska Jona Gold äpplen... Jag äter fortfarande mig ned mot botten & har kommit till slutsatsen att jag nog ska ligga lite lågt på Jona Gold fronten ett tag framöver. Faktum är att jag tror att apelsiner får bli min melodi så fort min lilla ark tömts på sitt innehåll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0