Climbing gear!

Tjing! Nu har jag kittat upp mig på klättrarprylar! Tänk vilka underliga girar livet bjuder på! Hade någon talat om för mig att jag skulle lägga ut typ $200 på klättrargrejer för ett halvår sedan så hade jag skrattat mig sönder & samman... But, now... Well, jag gillar mina prylar! They are matchy, matchy! :) Helt ärligt så drog det väl iväg lite mer än vad jag tänkt, men alla billigare skor som jag provade var helt enkelt inte att tänka på. Sure, klättrarskor ska sitta tajt & vara lite smått obekväma (läs mkt) men det finns liksom en gräns för vad jag klarar av. Tortyr! Betänk också att detta kommer från en person som sportar högklackat typ 300 dagar/år... Anyway, det känns bra nu. Innan har jag lånat min utrustning - major ångest över 'förslitningsskador' på utrustningen. :)

image297

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0