Satan i gatan...

Jaha, så skulle jag beställa efter min stövlar - slut i storlek 8. Nähä tänkte jag & klickade bort mig själv till de svarta gummistövlarna istället. Dessa fanns de facto i min storlek, MEN i orange. Alla som känner mig vet vad jag känner för den färgen - moi avskyr orange! Det enda som jag kan tolerera i orange är apelsiner & indiska prylar, i övrigt...hurv! Så oranga gummistövlar går fetbort. Efter detta jobbiga lilla nederlag funderar jag nu i termen - vårskor. Den måste ju komma någon gång, & då behöver jag ju något trevligt att trippa runt i. Velar just nu mellan dessa två par, som enligt moi båda klassas som förnuftiga jobbskor.

KORS Michael Kors Spice
                 KORS Michael Kors Mars

Kommentarer
Postat av: Mariélle

De helsvarta är snyggast!

Men nej! Nu har du gett mig en attackcraving av nya skor, och dessutom fick jag lön igår. Själv letade jag upp dessa för varmare dagar (Som infaller tidigast i slutet mitten av maj i denna stad) http://www.brandos.se/e_generated/article_497_0_0_0.asp?extra=&nocache=2%2F27%2F2008+3%3A40%3A23+PM

Jag borde inte, men jag VILL VILL VILL HA!

2008-02-27 @ 16:00:50
URL: http://mariellenorback.blogg.se
Postat av: Ida

De helsvarta kanns som det forstandigaste allternativet, & jag raknas val som vuxen nu for tiden (aven om det inte riktigt marks hela tiden!)... Vi far se!

2008-02-27 @ 20:28:14
Postat av: Ida

Liten undran bara, klackhöjd ca 12 cm... Hur van ar du vid hoga klackar? Moi kan i princip springa maraton (pa kullersten) i den hojden, men det ar ju lite trist att lagga ut mer an 1000kr pa nagot som man kanner att man inte riktigt kan ga i...

2008-02-27 @ 20:30:03
Postat av: Mariélle

Well, 12 cm stilettklack kan jag lika gärna glömma bort för det.. ja, let's face it det kommer inte ens på tal. Men, är om det platå och klacken är rejäl är det inga problem. Jag har ordentliga komplex för min längd, så... klackar är ett vardagsmåste.

2008-02-27 @ 21:30:01
Postat av: Ida

Vardagsmaste ar ordet! En annan sak som ar bra med klackar ar att man far en helt annan hallning. Min ar i regel ratt bra, men med ett par klackar sa blir det typ rysk-gymnast klass pa det hela!

2008-02-27 @ 23:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0