I'm a lead climber!

Whohaa! Kursen avklarad - moi kan nu leda rutter på TCA! Är så glad att jag äntligen får göra det utan att övervakas samt att jag slipper ta fler lektioner! Anledningen till att jag inte direkt var överförtjust i lektionerna var dels de värdelösa människor som var ansvariga för mitt liv, men även det att jag i regel var där under tider när inga i min grupp klättrade. Vilket har varit jobbigt eftersom det i sin tur inneburit att jag inte kunnat få skjuts hem/till närmsta tunnelbanestation utan har tvingats vänta in spårvagnen. Det låter kanske som ett i-lands problem men är faktiskt jobbigt på riktigt - TCA ligger nämligen inte i det bästa av områden & moi gillar inte när folk saktar in bilen bredvid mig på ett väldigt 'jag är ute efter att plocka upp en hora' desperat sätt... Anyway, that's not a problem anymore eftersom jag är fix & färdig med kursen - yey, go me! So, för eller senare blir det till att leda rutter själv, inte bara klättra som andreman...



Snart blir det ombytta roller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0