Vi hajkade tillbaka...

Till stugan efter den rutten, grillade hamburgare, åt för mkt löjligt söta & stora körsbär, tävlade i att sprätta kärnor längst, drack vin & Baileys & skrattade åt att vår lilla ACC-stuga rymde 30 A-personligheter. Mitt i natten (mkt pga Baileys) gjorde jag något som jag aldrig trott mig om - jag badade bastu med de andra, utan kläder... Vilket var en surrealistisk känsla för någon som köpte sin första bikini bara för fem år sedan & som alltid cyklat hem & bytt om efter varje träningspass...


Sedan hoppade jag i vattnet från bryggan, låg & flöt på rygg & tittade upp på den mest sagolika stjärnhimlen man kan tänka sig - & i det ögonblicket hade jag en enda klar tanke i huvudet, att jag inte hade velat vara någon annanstans i hela världen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0