Beröm...

Fick förövrigt lovord för två vitt skiljda saker igår:


1) Ari, som var i samma team som Sandra, Martin & jag förklarade att jag hade vackra ögon. Moi tackade & gottade mig ofantligt åt att jag var en bättre klättrare än honom...

2) Sandra hostade ur sig 'You're good' innan vi skiljdes åt efter att de släppt av oss vid tunnelbanan. Vilket var så oerhört oväntat att jag bara stod & fångapade ett tag innan ett brett leende spred sig över mitt ansikte. För shit så glad jag blev! Whooha! 


Kommentarer
Postat av: Maja

Åh va härligt med små uppskattande ord! Sånt betyder så mycket :)

2008-06-15 @ 23:53:51
URL: http://misssmor.blogg.se/
Postat av: Ida

Visst gor det, ibland kan ett enda vanligt ord radda upp en hel dag!

2008-06-16 @ 00:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0