Lead climbing 101

Helt fantastisk gårdagskväll! Var så vansinnigt roligt, hade inte behövt oro mig över huvud taget! En av de saker som jag gruvat mig mest över var att jag skulle vara den elev som tappats mest gånger på huvudet som liten - but nooo! Vi inledde nämligen med att checka hur mkt vi klättrat utomhus tidigare & helt plötsligt visade det sig att moi var veteranen i gruppen, märklig känsla! Sedan hade jag ju faktiskt inte behövt oro mig för att vara mest bakom flötet eftersom moi av någon outgrundlig anledning alltid blir ihop-parad med de mest hopplösa fallen. Detta sträcker sig tillbaka till förskolan då jag alltid fick promenera med ungar som inte kunde ett ord svenska, eftersom 'Ida pratar så bra!', tills igår då Trevor blev min partner. Trevor gjorde allt fel, & då menar jag allt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0