& skylet...

Exploderade på riktigt när han försökte bortförklara sig genom att skylla på sin grigri, kan man inte hantera utrustningen har man inget på kursen att göra! Nästa ursäkt var ännu bättre:


Chris - Well, I told you that you should stop climb.

Moi - And did I do that?! Because if I didn't it was probably because I could not hear you! In that situation it's your responsibility to make dame sure that I stop climbing and get down!

Chris - Eh, weeell... at least I was holding on to the rope with my right hand the entire time.

Moi - And would that have helped me?! No! If I would have panicked or slipped I would have hit the floor!


Fan för puckon som går runt med massa fanzy utrustning i sina selar & tror att de vet vad de pysslar med bara för att de har lyckats betala för prylarna på MEC!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0