So, that's the explanation...

För kyrkogården. Trädet var vår biljett in eftersom hela kyrkogården var inhägnad, & tvättbjörnen den bara råkade vara där tillsammans med oss. Hela upplevelsen var så skruvad att jag bara skrattade åt allt; skrattade & dinglade med benen mkt väl medveten om att Sandra hade fått spel om hon vetat om det hela, att vi befann oss där ytterligt olovandes & att jag snabbt havererade mina vinstchanser genom att inte ligga & sova som en förnuftig människa. Jag skrattade & småsjöng för Paul 'You only live once, so why not do the most of it?!'


Kommentarer
Postat av: Ma

Björnskräcken då, vart tog den vägen?

Midsommarfirandet i Canada verkar ha blivit en lyckad grej, vad roligt. Nu väntar jag bara dina kommentarer från från kockandet! Kram

2008-06-23 @ 21:12:18
Postat av: Ida

TVÄTTBJÖRN mamma! Tvättbjörn, små söta små 'bovar' som man bara måste älska! :)

2008-06-23 @ 21:18:37
Postat av: Ma

Just det - men de är också rovdjur, fast söta i människoögon, och ännu sötare som pälsmössor.

2008-06-23 @ 22:05:04
Postat av: Ida

Meeen mamma! :) Nej, moi kommer nog aldrig att sätta på sig en sådan mössa! But I know, inte klappa, för betten lär göra ordentligt ont & i USA kan de ha rabies...

2008-06-23 @ 22:08:09
Postat av: Ma

Det har du rätt i - han är inte farlig bara man är varlig... och ingen mössa!

2008-06-23 @ 22:24:27
Postat av: Ida

Nope! För de är dessutom rätt fula - mössorna alltså! ;)

2008-06-23 @ 22:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0