Trulig...

Knatade mot bättre vetande iväg för att föreviga dagens oerhört spännande outfit (som på riktigt kompleteras med två schalar eftersom jag fryser så mkt). Tittade sedan igenom korten & kunde konstatera att det här med att vara sjuk inte direkt är någon boost för utseendet. Horrible hair, röda ögon...you name it! Fast någonstanns på vägen blev det iaf lite roligt, speciellt när jag fick se detta! Hur trulig ser jag inte ut på en skala? När jag ser på denna bilden får jag en vag känsla av att mina föräldrar nog maste ha varit utrustade med ett närmast oändligt tålamod för att ha stått ut med 'babyIda'! :)

Nu ska jag printa artiklar & sedan tänker jag gå hem, det blir varm apelsinjuice med whiskey för moi ikväll! Kram!

image360
Tröja - Saint Tropez
Linne - Birger et Mikkelsen
Jeans - Levi's

Kommentarer
Postat av: Jo

Stackars darling Ida! Hoppas du kryar till dig snart!
Stor varm kram!

2008-03-27 @ 22:11:50
Postat av: Ida

Thanks Hon! Har som sagt inte tid att vara sjuk sa of course piggnar jag till snart! :) Puss!

2008-03-27 @ 22:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0