A drink by the pool...

Det ar nog bara en tidsfraga innan jag ger upp & flyttar till Storbritannien... For helt arligt, der ar en drygt 35 grader varmt nere vid poolen, & vad sitter moi & dricker? Te... Rotade fram den storsta koppen jag kunde hitta i huset (darav adventstjarnemotivet) & kokade glatt upp en gryta vatten innan jag trippade tillbaka ned till min solstol - sjalaglad over min kopp med skallhet vatska... Yes, England is THE country for me. Andra saker som stodjer min teori om att jag dessvarre inte kommer att aldras i tropikerna utan tillbringa mina sista ar knaprandes pa fullkornsskorpor nagonstanns i Gloushesterisere on the Lake or something:

- Har en soft spot  for trenchcoats, & preppy klader over lag
- Sportar ofta scarfs med hast/ank/hundmotiv
- Blir happy av whiskey

A drink by the pool

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0