I'm so lucky!

Planerade ju som sagt att ta bussen in till centrum for att shoppa - vilket visade sig lattare sagt an gjort. For att forsoka fora en konversation med Hermanillo om sadanna vasentligheter som nar bussarna gar, & vad stallet som jag bor pa heter, gick sjukt daligt. Stod mest & sag ut som ett fragetecken medan lille Herman pratade pa i 110... Precis nar jag gett upp atervande Mara till huset, & sa fort hon fatt i sig litet mat far jag skjuts in! Yey! Ingen public transportation for me! Kanns i arlighetens namn galet skont, var lite latt stressad over hela konceptet 'blond, icke spansktalande, gringo med fullt fungerande organ som forsoker ta sig runt pa egen hand i Mexico'...

image394
Sportar flippflopps till, inte sa glam men alla mina andra skor vill inte sammarbeta med mina fotter som svullnat i varmen. Anyway, de ar iaf svarta sa de matchar med handvaskan! ;)

Kommentarer
Postat av: Katta

Hoppas du haft en bra dag och kväll :)

2008-05-05 @ 01:22:23
URL: http://FAKKORS.blogg.se
Postat av: Ida

Tack, har varit lite till & fran idag - men samtidigt sa ar jag ju i Mexico, sa ska forsoka att inte gnalla sa mkt! :)

2008-05-05 @ 05:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0