Just one more thing!

Martin har klättat i tre år and I sooo kicked his as yesterday! Faktiskt var jag riktigt, riktigt bra igårkväll trots att jag edditat halva natten - så bra att jag de facto klättrade vissa väggar bättre än Jaime. Sure, det är bara temporärt eftersom han är i en svacka men det är ändå himla trevligt att inte vara 'the most retarded child of the class' för tillfället! Fast helt tillbaka efter Mexico är jag inte - mina armar är starkare men det är fortfarande en & annan liten bit som saknas. Nåja det kommer, det är jag säker på! 


Kommentarer
Postat av: mgs

Din spännar min är såååå sjukt underhållande! Jag dör varje gång du ska flexa bicepsen, inte för muskelmassan, men för din jävla galna koncentrerande min! Miss you babysis!

2008-06-01 @ 22:23:48
Postat av: Ida

Jag begriper inte vad du syftar pa, over huvud taget!

Dessutom, jag trodde att det var min boxarteknik framfor Nintendo Wii som fick dig att avlida tillfoljd av skratt-kramper! :)

Miss you tooo, korn!

2008-06-02 @ 21:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0