Not a good grad...

Nope, idag har jag inte varit den bästa anstälda vid UofT, for sure. Förmiddagen ägnades åt att blogga & checka runt lite på nätet, sedan lunchade jag med Laura (dumplings) & efter det drog vi & shoppade. Tog en smärre evighet men nu har jag iaf kittat upp mig på skönare skor. Trodde aldrig att moi skulle investera i ett par Converse men eftersom mina klättrarskor lite lätt småpajjat mina fötter var jag i skriande behov av något med skyhög bekvämlighetsfaktor. Vidare tillbringade vi oförsvarligt mkt tid inne på Sephora. Köpte en ny eyeliner i blått (vilket ju kan ifrågasättas lite smått...), så nu blir det till att leka öststatska framöver! Now climbing, tjing!

image431

Kommentarer
Postat av: Katta

Åh, tufft!
Vilken "inriktning" eller vad ska man säga satsar du på då? :D

2008-05-28 @ 01:12:52
URL: http://fakkors.blogg.se
Postat av: Ida

Tack, tycker ocksa att det ar ratt haftigt! :) Ar geolog.

2008-05-28 @ 20:10:01
Postat av: Mariélle

Jag köpte på mig ett par vita le coq sportif skor för någon månad sedan och har insett att de inte alls är sköna (jag får groteska skavsår på vänstra foten, och bara på den), och de passar inte till någonting förutom jeans, som inte alls är läge att sporta nu när det faktiskt har blivit varmt med utslagna björkar och blommor i Lycksele!

2008-05-29 @ 12:19:33
URL: http://mariellenorback.blogg.se
Postat av: Ida

Men uppenbarelse pa vagen in till institutionen - utsvangda jeans! Superfint! & forr eller senare blir det kallt igen!

2008-05-29 @ 23:48:43
Postat av: sQ

den var oväntad darling

2008-06-01 @ 20:53:29
Postat av: Ida

What sweetie? Att moi agnade dagen at att shoppa eller valet av skor? :) No, I know - inte alls jag...ytterligare ett bevis pa att det har med att klattra mer & mer tar over mitt liv!

2008-06-02 @ 21:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0