Sa moi panik buffrade...

sedan med lite Sound of Music for at fa upp livsandarna igen... Det ar min fasta overtygelse att Julie Andrews aldrig upplevt en enda hemsk, forskracklig, dag i hela sitt liv - & lite grann darfor alskar jag henne! Slutade med att jag skrattade at mig sjalv dar jag satt i backmorkret, scannandes mikroskopiska plankton & sjungandes pa 'My favorite things'. :) Jag menar - jag ar en kvinnlig, 24 ar gammal, forskare som just nu befinner sig i Mexico av alla platser pa jorden, gud vet hur manga mil fran den tiny lilla stad som jag vaxte upp i, & vad gor jag for att muntra upp mig sjalv?!  :D

Kommentarer
Postat av: Maja

Hahahaha... ja herregud vilket liv du lever. Men jag håller med dig, Julie Andrews rollfigur har nog aldrig upplevt en tung dag. Till o med i filmen verkar allt så ärtigt härligt även om kriget rasar.

2008-05-01 @ 16:54:40
Postat av: ma

Jag kan också tänka av och till om detta är verkligt eller inte! Lse - Lund - La Paz - ?
Tusen kramar till dig, Ida

2008-05-01 @ 17:01:15
Postat av: Ida

Maja - Helknasigt eller hur?! :D Krig? Hitler? No problems, de har ju varandra & musiken! Trots det, alskar verkligen den filmen! Som liten var det ett sakert recept pa att fa moi pa gott humor (trots att jag inte forstod vad de sa)!

Ma - Life! Oforutsagbart & underbart! MILJONER kramar till dig!

2008-05-01 @ 17:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0