Trying to move on...

I akt & mening att försöka komma över hur kass jag är knatade jag ut till badrummet & knäppte ett kort till dagens outfit. Totalt omotiverat move men, men, tänker lite överslagshandling a la katt/fågel! Sedan peppar jag mig själv med att jag kan ta ut alla frustrationer på väggen ikväll! Ser verkligen fram emot att klättra med Jaime, har inte sett honom sedan jag drog till Mexico vilket är typ en evighet sedan. Sure, Jaime säger inte speciellt mkt så det är inte så att vi kommer att prata non stop för att 'catch up', men jag gillar att hänga med honom - för ibland är det rätt skönt med bekväm, koncentrerad, tystnad.

image417
Topp - VILA
Kjol - Boomerang
Skärp - mammas
Skor - Bianco
Väska - Banana Republic
Armband - från Brasilien & farmor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0