Whooha!

Climbing trip with Jaime - check! Ska bli så himla roligt! Nu måste jag bara se till att införskaffa en rätt ansenlig mängd varma kläder, den förhatliga hjälmen, en pannlampa (ni hör ju hur tjusig jag kommer att vara), en karbinhake med låsningsmekanism samt en simpel grigri and I'm good to go! För underbara lilla Jaime har lovat att fixa tältet & förse mig med sovsäck & liggunderlag! So first thing I did this morning (typ): bokade tid för att färga ögonfransarna till imorgon. Nu kan man ju argumentera att detta är ett gaaalet slöseri med pengar & tid men eftersom mitt ansikte lätt förvandlas till en beige oval utan mascara, & jag har en vag känsla av att smink inte kommer att vara högst upp på helgens agenda, tänker jag vara lite smart & buffra i förväg! Budget alternativet hade varit att dra på tre lager av min vattenfasta innan jag åker, men riktigt så sunkig känner jag inte för att vara. Det räcker med noll möjlighet till dusch:


Jaime - And you don't have to bring a towel! Well, I guess that you can pack a tinny one if you feel a need to do the sponge thing...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0