Nice people!

Oh my vad jag känner mig populär idag! Min handledare ringde precis upp mig eftersom han jobbar hemifrån idag & var idel vänlighet & hjälpsamhet. Moi som ångestat över vad jag kommer att tvingas göra så fort han insett att hans lilla hämdshoppingtur inte gynnade någon annan än mig känner mig lite skakad. Innebär detta att han fortfarande är arg på min andre handledare & Kenneth eller har han helt enkelt förträngt det hela? Eller kan det till & med innebära att jag kommer att klara mig undan utan att behöva motprestera något helt kopiöst mkt?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är i 'vänta och se-läge'. Människor kan verkligen vara spännings-skapand.

2008-11-26 @ 19:44:05
Postat av: Ida

Jepp, helt riktigt. Hm, önskar ibland att jag kunde vara lite mer vänta & se...

2008-11-26 @ 20:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0