Inte helt enligt planerna...

Dagens plan var att inhandla balettskor samt en vinröd klänning till morgondagens middag. Vilket föll helt platt på att jag valde att göra en liten detour till avdelningen innan min shoppingrunda - har således tillbringat de senaste timmarna med att maratonprata i telefon. Något som jag även roade mig med innan det att jag lämnade huset... Shit vad jag pratat, men oh vad roligt det har varit! Nu ska jag knata hem, köpa på mig ingredienser till morgondagens, fortfarande något oklara, lingonbak samt investera i en flaska vin & sushi. Så här på rak arm är sushi det enda jag kan komma på att jag verkligen skulle tacka mitt ex för att han införde i mitt liv. Allt annat är dåtid, & med andra ord känner jag mig så där lite smått ointresserad, men sushi ligger mig varmt om hjärtat & det kommer jag alltid att komma ihåg honom för. Arigatou


En annan sak som inte gick enligt planerna idag var dagens outfit bild - min kamera har numera nämligen kommit på att det är roligt att ta bilder utan att man egentligen trycker ned knappen så där jättemkt, det räcker med att man nuddar den för att kameran (snart död & utbytt) omgående ska tro att det är fototillfälle...

Kommentarer
Postat av: mgs

"Why are you doing this? You know that I can kill you at any given point, you work for me...YOU WORK FOR ME!"



Tony Montana versionen:

"Djo need me, djo need me so you can point your finger and say "That's the bad guy" ...Djo got a prollem, mane!?

Djo work fo me! DJO WORK FOR TONY MONTANA! I KILL YOU, FOCKIN' COCKAROCH!"

2008-10-12 @ 00:52:14
Postat av: Ida

Jag vill inte uttala för tydliga hot, jag är rädd att den kommer att återfödas som något alltför ondskefullt i så fall - något som kommer att hemsöka mig till vägsände.

2008-10-12 @ 00:59:35
Postat av: mgs

Idah, kör du "darling" när jag kommer är det ju inte precis som när du bodde hemma...Det är mer som:

Ida är hemma från universitetet, Ida plåga mig och silly till max, Ida tvingar mig gå upp, Ida ect ect.



Men det är ändå så jävla kuuuuuul, ME CAN'T WAIT!

Jag saknar hur du snyltade på mina vänner...det var alltid roligt

2008-10-12 @ 01:01:11
Postat av: Ida

What?! Jag snyltar väl inte på dina vänner! Vad menar du med det?!

2008-10-12 @ 01:02:40
Postat av: Ida

Fast du har rätt i att det är mer Ida är hemma från universitetet. & vadå plåga, jag var bara noga med att se till att ni båda fick ut max av mina besök... Lite skönsång, lite näsbowling, lite 'vem, vill ha en kram?! VEEEM VIIILL HAAA EEEEN KRAAAM?! Vill Silly ha en kram, ja det vill hon, ja det vill hon!'

2008-10-12 @ 01:06:09
Postat av: mgs

hahahah! All tekken bowling!! Hur skönt var inte det!? Snylta och snylta, du hängde med mina vänner också...mer så...alltså!



Jag räknar dock inte tandborste mot fötterna på morgonen som maximal kärlek ;)

2008-10-12 @ 01:31:13
Postat av: mgs

http://break.com/index/clumsy-best-man-knocks-bride-into-pool.html



You might find funnie

2008-10-12 @ 14:14:36
Postat av: mgs

Var god och kolla facebook, jag har lite bilder åt dig att frodas i

2008-10-12 @ 18:15:19
Postat av: Ida

Thanks sweetie, så roligt att få se! Saknar dig extra mkt nu, världens bästa lillebror!



p.s. vad gäller tandborsten - alltså, hade jag inte älskat dig så mkt så hade jag ju inte tillbringat så mkt tid med att hitta på spralliga små upptåg för att roa dig!

2008-10-14 @ 00:32:28
Postat av: mgs

Det är ditt eget lilla sätt att säga att du mår bra och tänker på mig...typ som Usama när han terroriserar väst.



http://www.explosm.net/comics/1429/

2008-10-14 @ 00:36:14
Postat av: Ida

Jo men precis! Håller på att ladda upp bilder just nu, så om minut eller så kommer du att få se lite av hur det var igår!

2008-10-14 @ 00:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0