Vänner igen...

Drog & klättrade enbart med Jaime igår, vilket kändes skönt. Har ju varit lite smågrinigt sedan den där 1 mm regn, men efter 2 timmars intensivt klättrande kändes allt mkt bättre. Sedan skjutsade han hem mig & jag gav min syn på incidenten & han gav sin, & sedan var vi båda nöjda & glada. Förhoppningsvis innebär detta att saker & ting inte kommer att bädda för irritation på samma sätt ifall att det skulle hända igen. Lite småegoskönt är det dock att Jaime blev helt tyst efter ett av mina argument för att sedan säga 'Ida, I'm so sorry. I never thought about that, but I really understand your point and it makes me feel bad that I put you through that by canceling'.

En annan skön sak med gårdagskvällen var att jag klättrade en 5.10- on sight, det vill säga helt rent vid första försöket. Uum, mkt nöjd Ida som landade på marken! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0