Vår på riktigt!

Idag bestämde jag mig för att det var vår på riktigt! Så efter att jag övervakat en tenta på the ROM drog Lorna & moi upp till Bloor & köpte Vivannos på Starbucks. Så gott! Fast lite underkyld blev jag väl i ärlighetens namn... nåja, i bland får man lida lite för saken! Kilade in på CK innan vi åkte ut till TCA & kittade upp mig på underkläder. Vilket behövdes något helt enormt. Denna gången blev inte heller pryttlarna stulna, det tackar vi för. Väl på TCA var Lorna & jag som två döda kollin som bara drog runt. Efter rutt nummer åtta förklarade jag att jag hade fått nog. Lorna, som är vettig, instämde glatt & började trava mot omklädningsrummet. Moi, som är fortsatt hypad inför sommaren & all klättring, drog till bouldering väggen & gav mig inte förän jag var för fysiskt slut för att hålla mig fast. Lorna har förkunnat att jag är knäpp. Är böjd att hålla med, men jag väljer att referera till det som unik. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0