Den enda som inte behagade lyfta på ändan...

var Totte. Han satt mest nere vid sjön & filosoferade. Då & då snurrade det förbi en liten hösttrött humla & då bröts förtrollningen tills dess att Tottes jaktinstinkter återigen kunde klassas som undermåliga, & så fortsatte det stillsamma snosandet i luften. Väl hemma på kvällarna sov sedan lille herrn tills det var dags för mig att sova, då kom han & hans stora "jag vill att du ska klappa mig så jag placerar min tass i ditt ansikte utifall att du har glömt att du älskar mig" tass som ett brev på posten. När snälla vänliga jätten i päls & kattform vill gosa så har man inte hjärta till annat... :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej, man kan verkligen inte säga nej när jag-vill-gosa-tassen är framme. Gosa med honom åt mig med =)

2009-08-16 @ 12:48:59
Postat av: Ida

Uppdrag utfört, kisse mkt nöjd! :)

2009-08-16 @ 20:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0