Tillbaka till min oas...

Imorgon ska pappa & jag packa oss in i saaben & åka tillbaka till stugan igen - mitt favoritställe på jorden. På schemat står framförallt att måla färdigt vårt nya altanräcke men jag tänker att jag kaaanske kan pressa in lite fiske också. Fast att jobba ute i stugan är väl inte direkt straffarbete det heller, allt blir så mycket lättare när man har något vackert att titta på.

 

Till och med att diska är roligt! Man sitter & plaskar i lite plastbaljor på bryggan & sedan är allt klappat & klart & så kan man sitta & skramla lite symboliskt ännu ett tag & bara njuta av utsikten medan övriga närvarande kämpar vidare med vedklyv & trädgårdspåt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0