Värsta bästa igår, & lite ångest inför den kommande dagen...

Hade en så bra dag igår - paketuppvaket, supertrevlig lunchdejt, lillebror som damp ned på hemmaplan & så god mat & lite trevligt vin. Idag däremot... Har knölat i mig min sista hemmafrukost (fryst mango med Valios hjortronyoghurt i massor) & sitter nu & tittar trött på min lilla "saker att göra innan du åker" lapp. Detta måste klaras av innan fyrasnåret:

 

1) Köpa minst en flaska hjortronlikör som får symbolisera "gåva från Sverige"

2) Köpa, skriva, skicka två tackkort till Canada för gåvor jag fått till min bröstcancer insamling

3) Packa...

4) Gå på banken & köpa euro samt sätta in pengar på mitt konto

5) Köpa ett vettigt zatzy spel till Paul

 

& när allt detta är avklarat så lyfter ångestbunken från Lse-flygplats vid kvart i fem, moi landar på Arlanda, greppar mina väskor & travar till Arlanda Express (50 min på mig), åker till Stockholm C & byter till Linköpingståget (20 min på mig för det) & sedan skakar jag & mitt pick & pack till Linköping där Martin möter upp mig. Sedan blir det att sova typ fem kvart i timmen för jag har ett vagt minne av att Martin sa att flygbussen skulle avgå kring fyra på morgonen. Ah, kommer ju att vara så hundra pigg när vi anländer. Himla tur att moi inte har körkort & kan tvingas köra på snirkliga italienska vägar!


Kommentarer
Postat av: Jo

Du får ha det så fantastiskt roligt! Hälsa de andra =)

Stoor kram!

2009-08-18 @ 14:50:18
Postat av: Maja

Hoppas du får en supertrevlig resa! Lycka till med all knepig klättring. :) Kramar!

2009-08-19 @ 14:22:06
URL: http://missmor.blogg.se/
Postat av: Ida

Jo - Det ska jag göra! De sover siesta nu, men jag klampar ut strax & väcker dem. :) Hoppas allt går bra med uppsatsen!



Maja - Tack, tack! So far har den varit underbar!



Kram!

2009-08-20 @ 16:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0