Sometimes I'm Jessica...

Igår var tanken att jag skulle gå till AC & nöta stegmaskin - någon gång kring klockan 6 kände jag dock att jag helt enkelt inte pallade. Är ju SÅ himla tråkigt att bara trampa upp & ned i typ en timme. So, jag beslutade mig för att trotsa snålblåsten & minusgraderna & dra till Flirty Girl. Eftersom min arm precis har börjat bli bra igen beslutade jag mig för att avstå från pole dancing & istället köra på Holiday Burlesque. Eftersom jag suger på att dansa (förrutom när det jag kör galet "gör vad du vill" stilen) gick det ju lite skakigt i början. Halvvägs genom rutinen säger vår lärare till oss att vi måste tänka på ett ord när vi dansar. Till exempel, vill vi se hetare ut när vi dansar ja då tänker vi "HOT" etc... Anyway, moi greps av panik - allt var ju så fel, vad i helsike skulle jag tänka på? Så jag försökte lite med "Posh"  men det gjorde mig bara ännu stelare & kantigare. Går urdåligt att svinga en oversized candy cane över huvudet när man tänker posh. Så, när vi bara hade tre rep kvar kom jag på det. Jessica. Har man inte sett Heroes orkar jag inte förklara men jag kan säga så mkt som att det gick något grymt mkt bättre efter det. Förkunnade efteråt till Paul att när jag gör galna saker i fortsättningen så är det inte jag som står för dramat - det är Jessica. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0