BITCH!

Bitch! Det är det enda jag kan tänka på i nuläget! Oki, bered er på en mkt tragisk historia...

 

Ni vet min housemate Julia, Julia som varken jag eller Isolde gillar, som vi måste bo ihop med fram till april när hon lämnar landet. Lika otrevlig som vad Julia är lika gullig är hennes pojkvän Jörg. Jörg är lång, sjukt stilig, galet trevlig för att vara tysk (som Isolde säger) & bara alldeles, alldeles, underbar om man jämför honom med Julia. Dessutom är han hals över huvud förälskad i henne fastän de varit ihop i mer än tre års tid. & igår, efter att han varit här & hälsat på i en vecka så dumpar hon honom & kastar ut honom. & detta i en stad där han inte känner någon & inte har några pengar eftersom han blev av med sin plånbok när han flög över. Fatta! Dumpad. Ensam. Pank. Kan det bli värre? Japp. Anledningen är nämligen att Julia träffat någon annan. Oki, jag om någon har förståelse för att man kan bli kär i någon annan fastän man är i ett förhållande, men hon var ju hemma i julas & det var då de bestämde att han skulle komma hit & hälsa på! Jag menar, börjar man vackla över sitt förhållande när ens kille ska ta en 1 månad lång paus i sin PhD för att flyga över hela Nord Atlanten för att hälsa på så säger man väl något! Eller?! 


Kommentarer
Postat av: Maja

VAAAAA?! Hur kan man bara vara så himla ego? Stackars stackars kille... kunde hon inte ha fått tummen ur och sagt nåt innan han åkte stackarn...

2009-03-03 @ 10:12:59
URL: http://missmor.blogg.se/
Postat av: Ida

I know. Som sagt, ok om hon träffat någon annan, men säg åtminstonde till innan han åker över till ett ställe där han inte har några vänner & är beroende av henne. Speciellt som han gör en PhD & varken har mkt pengar eller tid... Tydligen var hon jättehemsk mot honom under hela tiden innan hon dumpade honom också så jag tycker verkligen så synd om honom!

2009-03-03 @ 17:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0