1 år & 1 dag!

Igår för ett år sedan satte jag för första gången mina mkt tveksamma fötter på TCA's sviktande golv. Tittade upp mot taket, fick svindel, & lovade mig själv att detta, detta, var sista gången Rob lyckades tjata sig till något. Igår, ett år senare ledde jag 5.9, klättrade 5.10-, & svingade mig runt i grottan trots att jag varit hängig i en hel vecka. & jag hade så himla roligt, som alltid när jag är där! So, fastän Rob & jag inte längre är vänner så är jag ändå så oerhört tacksam för att jag känt honom. För utan honom hade jag aldrig börjat klättra & då hade mitt liv varit så offantligt mkt fattigare. Att klättra är bland det bästa som finns. Aldrig känner jag mig så levande som när jag riktigt pressar & utmanar mig själv & efter mkt om & men & ynk äntligen lyckas klara av något som jag verkligen kämpat för!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis på årsdagen! Och tack vare dig är jag på väg att börja =) (om malmös klättrarklubb kan lägga upp ett schema...) Så tack Idah och Rob =)

Puss!

2009-01-23 @ 21:19:04
Postat av: Anonym

Yey! Vad glad jag blir! Malmö... oj, inte Lunds? För jag antar att det är darling Jo jag pratar med! ;)



Puss!

2009-01-23 @ 22:47:07
Postat av: Maja

Inte vänner längre?

2009-01-23 @ 23:20:29
Postat av: Jo

Den här sidan har en förmåga att helt plötsligt ta bort mitt namn =)

Ja, det blir malmö för att kursen i lund är full fram till maj... Men i malmö får jag en ledkurs också =) Men som sagt, om de kommer upp med schema...

Puss!

2009-01-24 @ 10:31:24
Postat av: Ida

Maja - Nej tyvärr så brakade vår vänskap ihop totalt när han var & hälsade på här i november.



Jo - Ah, men du måste bara vara lite uppmärksam! :) Oh, ledkurs på köpet, mkt bra deal! Det blir välkommet då vi drar ut på upptåg i sommar! Puss!

2009-01-24 @ 21:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0