Secure...

Under min lektion som jag hade med mina elver i torsdags passade jag på att fota dem. Sedan trixade jag lite med Photoshop & skickade iväg gruppfoto med tillhörande liten skiss av dem alla med deras namn till mina chefer på the ROM. Idag när jag kom in till institutionen hade jag tre mail i min inbox vilka alla gick i samma anda som de spanska gubbarna i Ferdinand när de precis upptäckt honom. Har en vag känsla av att jag kanske inte direkt kommer att behöva ansöka speciellt om denna tjänsten för nästa år heller. Tyckte de om mig så mkt förra året att de gemensamt förklarade att de inte brydde sig om ansökningsprocessen utan ville ha mig iaf så känns det ju som jag spikat denna tjänsten min PhD ut. Trevligt, trevligt. 

För att fira har jag precis skickat iväg en beställning på amazon - nästa litteraturprojekt kommer därför att bli en djupdykning i hur man bygger upp en akademisk portfölj...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0