Urk...

Har precis lidit igenom institutionens sociala event som går av stapeln varje fredag. Vanligtvis brukar jag ju bojkotta starkt men eftersom alla andra på mitt kontor drog sig dit idag kändes det lite som om jag var tvungen att knata dit & visa upp mig. Har sällan varit så gravt uttråkad. Herre. Gud. Dagar som denna kan jag ju inte låta bli att tänka längtansfullt på the ROM... Vad vore väl en PhD där om inte... NOPE, inte tänka så! Jag hade chansen förra året men insåg att fyra års roligheter inte riktigt kan kompensera för chansen att få fortsätta inom det som jag tycker mest om - att forska & undervisa. So, det är en fin dröm, & det är underbart att vara där, men detta är min lott i nuläget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0