Vill inte, vill inte, vill inte!

Klockan är 9.02 här i Kanada & jag har avslutat min frukost. Ute regnar det & här inne gnuggar jag fortfarande grus ur ögonen. Vill mest bara krypa ner i sängen & sova någon timme till. Men den gubben går inte. För pga lampstrulet igår ligger jag efter i min jobbplan, så jag måste försöka scrolla igenom en timme eller två idag. However, vid halv tolv är det bestämt att vi ska möta upp med lite folk för att se Bruno - & då spricker liksom mitt jobbupplägg om jag sitter hemma & puttrar på i soffan... Värdelöst känns det. Vill bara ha en myspyslördag, inte sitta på min aphårda mikroskopstol & glo på L. machaerophorum. Men nu kan man inte alltid få det som man vill så det är bara att smälla igen datorn & trava iväg. So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0