Lite bubbel!

Istället för fruktstund vid tretiden idag blev det bubbel! Thomas, som jag delar kontor med, försvarade nämligen sin PhD idag & är numera Dr Thomas. Huvudpersonen såg dock minst glad ut av alla oss närvarande, misstänker att det inte har blivit så värst mkt sömn för honom på de sista månaderna... Hurv, får mig att få lite panik redan nu. Har följaktligen varit duktig & tillbringat 7 timmar non-stop framför mitt mikroskop. Nu är jag hjärndöd & ska försöka pigga upp mig genom att promenera i regnet till TCA. En liten rutt på 1 timme, så det borde rensa hjärnan från dinoflagellater för denna dagen!

Kommentarer
Postat av: ma

Är det Thomas, den stillsamme och trevlige kollegan mittemot dig (cykeln bredvid sig)? Grattis i s f!

2009-06-30 @ 08:48:50
Postat av: sQ

Bubbel slår frukt! Bra em! =)

2009-06-30 @ 16:41:12
Postat av: Ida

ma - Ja det är det. Han är så himla snäll & gullig så alla var verkligen jätteglada för hans skull (han har haft problem med anslag & dylikt så det har varit väldigt långdraget).



sQ - Åt mitt äpple en timme senare, så ur mitt perspektiv var det en helt fulländad eftermiddag!

2009-06-30 @ 17:14:46
Postat av: ma

Vad roligt för honom!

2009-06-30 @ 19:04:17
Postat av: Ida

Framförallt tror jag att han är väldigt lättad. Han har jobbat något vansinnigt de senaste månaderna så jag tror att han & hans fru ser fram emot lite semester!

2009-06-30 @ 20:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0