MEN...

Det säger ju lite om dagen att jag hade tid att sitta & ta kort på chipmunks...

I mean, två rutter & knappt 3 kilometer... Det är inte ett riktigt oki facit efter en heldag. Planen när vi drog ut på morgonen var att vi skulle klättra 3 rutter, varav en lättare på slutet så att jag skulle kunna klättra ut med all Pauls & min utrustning. Insåg dock under rutt nummer två att alla andra verkade rätt slutkörda. Så jag klättrade den leden, 5.4, med min packning på för att få lite mer motstånd. Vilket ju var ett himla bra beslut för efter det var Paul, Lorna & Linz helt zombi-trötta. Moi var däremot så fylld av energi att jag joggade ut ur parken. Hade ändå energi kvar efter det & var inte så där skönt utmattad så jag får se till att ta en ordentlig prommenad i vår park idag för att kompensera för hamburgaren som jag åt efteråt på den vår "hamburgerpub".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0