Fredagsnöje...

Fredag kväll, klockan är cirkus 19.20 på denna sidan Atlanten. And what does Ida do? Sitter på kontoret & läser artiklar, flitens lampa brinner... Nu är det dock inte riktigt så illa som det kanske låter, P kommer snart att komma förbi & hämta upp mig för lite middag & lite vin. Blir det mindre på den senare fronten blir det troligtvis bio efter det, blir det mer så antar jag att jag kommer få för mig att vi ska spela biljard eller något dylikt... :) Det brukar ju bli så ibland, ehum. De som sett mig spela biljard när jag fått i mig ett glas eller fem för mkt vet hur det brukar se ut. 

 

Anyway, ikväll känner jag att det inte spelar så stor roll vad vi kommer att hitta på. Känner mig helt uppåt efter min utvärdering & det smittar av sig på allt. Till och med läsa artikel på öde avdelning känns lite småroligt!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0