Is it only me?!

Är det förövrigt BARA jag som tycker att det hör till allmänt hyffs att inte flytta in sin respektive till det ställe man delar med andra utan att fråga först eller ens slösa ett enda ord på det? Tyson har varit här varje dag & natt i två veckor nu & Julia verkar inte tycka att detta är ett dugg märkligt. Hon har inte frågat Isolde om detta, hon har inte frågat mig - han har helt enkelt bara flyttat in för att hon känner för det. Med andra ord, hon betalar hyra för en person istället för två & det är numera ytterligare en person som ska dela på vårt badrum. Nu är ju detta i & för sig inte ens i närheten av en tidigare upplevelse jag haft, men jag blir ändå helt paff. Sure om ens kille stannar över natten då & då, eller om en vän hemifrån är här i två veckor eller så, men om ens partner de facto bor i staden kan man väl dela upp sin tid åtminstonde lite? Eller åtminstonde ha det goda omdömmet & uppfostran att fråga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0