Jaha, men kan vi prata med varandra?!

Har arbetat som en liten murvel med att printa handouts över committee updates, referenser & analyser - & precis när jag är klar & sitter & myser över mig själv uppe i datorsalen kommer Jörg in & meddelar att han INTE har tid med ett möte idag. Vilket Martin, min andra handledare, vetat om han någon gång brytt sig om att höra av sig angående de tider han kan tänkas dyka upp här på institutionen. Satt bara trött & tittade på honom. I mean, de är vuxna människor - vuxna människor med enorma forskningsanslag - kan de inte försöka kommunicera lite bättre med varandra? Så nu sitter jag här med mina fancy handouts & tröstäter äpple. Jäkla apa också...

Kommentarer
Postat av: ma

Tråkigt och dåligt från deras sida. Men du har nu jobbet klart, det kan de inte ta från dig.

2009-05-26 @ 20:35:26
Postat av: Ida

Jag vet, men det så frustrerande att hela tiden få saker & ting uppskjutna. Jag vill ju komma igång & arbeta med material, inte ägna mina dagar enbart åt att leta referenser & läsa en biljard artiklar.

2009-05-26 @ 22:51:28
Postat av: ma

Det måste ju vara av intresse för dem också att du kommer igång med arbetet, av flera skäl. Vad är det för strul?



PS: Mamma-Anka är tillbaka sedan igår kväll. Vissa kan göra en glad oberoende deras resurser!

2009-05-26 @ 23:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0