Men starkt...

Jaha... Ibland är jag ju inte helt hundra på banan. Planen för denna morgonen var att Jaime & jag skulle träffas 8.30 för en tidig start ut från staden - så att vi skulle kunna få in riktigt många rutter. However, klockan ett i natt insåg jag plötsligt att min kalkpåse samt mina klättrarskor ligger i mitt skåp på TCA. Inte bra. Testade två av Pauls par innan jag gav upp & skickade iväg ett förlåtspäckat sms till Jaime. So, nu är planen att vi möts på gymmet vid klockan tio samt att moi ska försöka komma över en laddning med tabletter för personer i de tidigare stadierna av demens. Hade ju varit kul om jag någon gång hade varit kapabel att minnas saker & ting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0