Tack för den då...

Redan vid kvart över 6 började Mammut pipa & skrapa på täcket. Lyckades lura honom att sova liiite till, men 07.20 var olyckan monumental & det var bara att börja dagen. Så vi inledde med spännande övningar i badrummet (finns inget roligare än när toaletten spolar), frukost för oss båda & så fem minuters gos innan små ögon blev trötta igen...
Det känns ju lite orättvist av honom att göra på detta sättet. Väcka mig & sedan bara somna ifrån. För nu sitter ju jag här, sockerhög som ett hus på raisin bran & frukyoghurt, & har noll chans att somna om. Ute är det riktigt trist så det känns ju inte heller som om jag vill fånga ögonblicket & ge mig ut på promenad. Så vad göra? Bok #3 i Twilight?

Kommentarer
Postat av: Jo

Ge tillbaka med samma mynt o väck sömntutan =)

2010-04-17 @ 17:22:49
Postat av: Ida

Ja fast katter fungerar ju inte riktigt på det sättet. Han blir mest bara glad när man väcker honom eftersom han tror att det innebär bus/kel. Hm, hade ju i & för sig kunnat väcka honom för att klippa klorna. Det är ju så där lagom kul. :)

2010-04-17 @ 22:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0