Julklappar...

Eftersom Jansson sidan är mer eller mindre avklarad återstår nu Pauls familj samt Paul själv. Övriga individer oroar mig inte så där jättemycket, men jag känner mig väldigt vilsen när det kommer till Paul. Har ett bra uppslag, men sedan är det liksom tvärstopp. VARFÖR ska det vara så svårt att köpa presenter till män?! Pojkvänner, pappor... suck. Vägrar ju falla in i facket "slips" & då blir det helt plötsligt till att vara kreativ. Vilket jag inte känner mig för fem öre på presentfronten. Vill bara vara hemma & lägga in saker, koka äppelmos & förvälla mandlar. Inte springa benen av mig på stan för att försöka komma på ett genidrag. I fall att någon har något bra tips så hade ju det varit väldigt välkommet.

Kommentarer
Postat av: Ann

På tal om julklappar så läs din e-post



2010-12-21 @ 14:59:45
Postat av: Ida

Tack Ann - kollade precis!

2010-12-21 @ 15:05:10
Postat av: Jo

Mitt svar på present till män är DVD-boxar. Surfa runt lite o se om du hittar nåt som han skulle tycka om, det är mitt (kanske lite tråkiga) tips =)

2010-12-21 @ 17:18:39
Postat av: Ida

Alltså det ÄR ett jättebra tips, till alla andra män utom Paul. Mister datorhacker kan ju få tag på vilken serie som helst hur lätt som helst helt gratis. Så det känns ju lite onödigt att hosta upp för en box som han mycket väl redan kan ha i sitt bibliotek (han laddar ner saker löpande i fall att vi skulle bli inspirerade att börja maratonkika på en ny show).

2010-12-21 @ 17:36:29
Postat av: Jo

Aha, ja, så är det ju inte så lätt. Men det var ju bra att du hittade nåt till slut iaf =)

2010-12-21 @ 23:44:12
Postat av: Ida

Ja, stor lättnad! Lyckades till & med bli lite kreativ. Eftersom vi firar jul den 28e också (med hans gudföräldrar) finns ju dessutom alltid möjligheten att panika in lite extra småsaker tills dess. :)

2010-12-22 @ 05:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0