Lost again...

Överraskade Paul med biljetter till Sverige-Canada idag. Visserligen bara juniorerna, men ändå något som jag & alla kanadensare tar på fullaste allvar. Var glad & uppåt när vi anlände efter en prima middag bestående av sushi. Titta hur glad jag var!


Den här bilden säger "Wootwoot! LADDAD, det här fixar vi" - det finns hopp i blicken! Sedan gick det dessvärre som det har gått varje enda jävla gång jag sett på kronorna mot lönnlöven...

& sedan gick det ännu mer utför, men då orkade jag inte fota längre... Trösten när ens land får spö finns endast att finna på ett ställe.

Enda ljuspunkten. En full kanadensare kastade en ölkopp på en svensk kille & blev uttvingad av säkerhetsvakterna. Rättvisa.

Kommentarer
Postat av: ma

Ja, det är surt att hålla för dem som förlorar. Ännu värre när man är utomlands och hjärtat klappar för de egna - förlorare.

PS: Vad är det för en "canadicke-mössa" som sitter nästan framför dig? Jag vill inte minnas att jag såg någon sådan när jag var där för två år sedan. M

2010-12-22 @ 16:54:58
Postat av: Ida

Ja det är riktigt surt. Jag blir liksom arg på HELA Canada.



Tror att mössan togs fram för olympiadlinjen - finns en massa kläder med lönlöv på som faktiskt är rätt fina.

2010-12-22 @ 19:40:22
Postat av: Maja

Så fin du är Ida!

2010-12-22 @ 21:10:46
URL: http://soyloca.blogg.se/
Postat av: Ida

Tack Maja! & vad roligt att du är tillbaka!

2010-12-23 @ 14:58:20
Postat av: Maja

Ja, visst är det konstigt att bara försvinna och komma tillbaka. Men jag försöker sluta blogga... det går inte! ;)

2010-12-25 @ 16:53:45
URL: http://soyloca.blogg.se/
Postat av: Ida

Det är jag glad för!

2010-12-25 @ 17:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0