Men hata...

Aj. Trodde att det jobbiga hatet var undanröjt i & med att Julia flyttade ut. Men icket. Det finns där inne i kroppen & bryter då & då ut - uppenbarligen har jag ännu inte nått zen. Den som numera katalyserar mitt hat är Jörgs ena masterstudent Vladimir. Iiiih, han är så dryg. Så oerhört dryg & nedlåtande! Jag blir apförbannad när det känns som att han försöker köra med mig. Hell, jag är PhD studenten, han masterstudenten - han kan inte beodra mig att lämna mikroskopet! Så fan heller. Ehum, som ni kanske hör hade vi en liten smärre kontrovers uppe i labbet idag... Orkar inte dra alla han sa & jag sa & jada jada - men summan av det hela blev att han lämnade labbet medan jag mikroskoperade vidare tills jag var klar. Har ogillat människan en längre tid, men nu på sistonde har det eskalerat. Vilket suger eftersom Jörg ska åka bort & förklarat att jag måste träna Vladimir nere i labbet i källaren. Skitstörigt eftersom jag helst vill se att Vladimir deporteras till en annan planet, en utan syre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0