Lite fel...

Underbara Paul, gud vad han fick mig att skratta alldeles nyss. Beslutade mig nämligen kring lunchtid för att dagens middag blir lammsoppa. Finns en hel påse med lammben till förfogande i frysen - lite knepigt bara när de behöver kokas innan & jag är på avdelningen. Så jag skickade iväg ett mail till Paul & bad honom fixa ned lammet i grytan så att det skulle kunna puttra fram till 7-snåret ikväll. Detta glömdes sedan totalt bort fram tills för en halvtimme sedan. Paul skuttade iväg & återkommer på skype med följande något oroande meningar:

 

Okay, um...
Once I poured water on it, it started to look alot less like lamb.
Looks more like slices of salami, stacked together.  Does that make sense?

 

Eftersom detta inte alls lät som det jag bett honom plocka fram bad jag honom ta ett kort på härligheten & skicka via skype. Följande uppenbarade sig någon minut senare...

 

Alltså... Skinka?! Han är verkligen min lilla kitchen retard...


Kommentarer
Postat av: sQ

Haha- ser dessutom ut som sønderklippt disktrasa i spann med såpvatten på bilden. Bon appetit :-)

2010-03-25 @ 15:34:38
Postat av: Ida

Um, det är tur att åtminstonde jag kan laga mat. I annat fall hade vi svultit ihjäl. Paul lever typ på jordnötskakor när jag inte är hemma... :)

2010-03-29 @ 19:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0