Världens bästa lördag!

Den här lördagen kunde inte ha börjat bättre! Fick ett jättefint mail från Dave Smart, grundaren av Gripped! Han tycker att det är helt fantastiskt roligt att någon startat en klättrarklubb på UofT & erbjuder sin hjälp - så stort! Nu ska Paul & jag fira med var sin chai på vägen till St. Lawrence market (mission köpa söndagsstek). Eftersom jag känner mig superglad & generös bjuder jag också på en liten inblick i vår vardag...

Mammut in Action!

Mammut har alltså ett litet kärleksförhållande till Baby Dolly för er som undrar vad sjutton han egentligen håller på med. :)

Kommentarer
Postat av: ma

Men vilken härlig Smart man!

Maqmmut har nog "ticks i svansen", precis som Silly av och till!

2010-11-07 @ 21:14:22
Postat av: Ida

Det var absolut helgens höjdpunkt!



Vad gäller Mammut, jag alltså - vi skrattar så att vi gråter åt honom. Men samtidigt så undrar man ju vad sjutton som sker i det lilla huvudet...

2010-11-08 @ 04:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0