Fjällräven Classic - pumpa!

Glömde ju, igår signade vi upp. Fjällräven Classic 2011. Paul, lillebror & jag. Full utrustning, fjällterräng & 110 kilometer. Målet är att fixa det på tre dagar, då får vi guld. En liten försiktig del av mig vill pipa "men vi kan ju göra det på fyra...". En annan, mer högljud del, säger "Skärp dig, så tänker losers!". So, three it is! Känner mig så motiverad inför detta - jag behöver mål, då fungerar jag allra bäst. Kan liksom inte komma på en bättre motivering till att hålla mig i form än att ha 110 kilometers rask promenad att se fram emot. Den 7e augusti, tre dagar efter Magnus 22 årsdag & två dagar efter att jag fyllt 28, startar vi. 09.00 sätter vårt lilla team, Transatlantic Trekkers, iväg. Målet i nuläget är att snitta 40km per dag (3.5km/h). Sedan ska jag fira med en calzone, en flaska rödvin & en ny handväska - jag tänker en blå.

Kommentarer
Postat av: ma

Finns det ork efter det att göra något mer - som t ex erövra Halti?

2010-10-23 @ 16:15:33
Postat av: Ida

You bet! Halti är på schemat - vi tar det efter att vi går i mål. Klanen Jansson måste stå uppskriven i boken, hela bunten, pappa också!

2010-10-24 @ 17:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0