Jetlag...

Jag vet inte, är det bara jag som blir helt deprimerad av jetlag eller är det mer vanligt förekommande? Jag blir alltid så trött att jag inte orkar göra någonting & det gör mig helt deppig eftersom jag inte gillar när jag är oaktiv. Så rullar det på... So, därför startade projekt "fixa arbetshörna" redan igår eftermiddag. Jupp, ett nytt husprojekt kändes som det ENDA på hela jorden som jag verkligen vill göra. Just nu ser det ut så här:


Smashing eller hur? Ett riktigt litet myshörn. Själv gillar jag bäst den rand utan målarfärg som uppstod när vi tog bort lysröret från väggen.

Alltså, egentligen finns det ju inte så jättemycket att göra här - det är ju nästintill perfekt redan nu - men vi ska se om vi kanske kan piffa till det bara liiiite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0