Pumpaöl!

Jaja, det är tisdag & då ska man inte dricka öl & jadajada. Men nu råkar det vara så att jag fått en artikel accepterad idag & då måste man ju fira på något sätt. Så Paul & jag delade en flaska pumpaöl över vår coleslaw & kyckling & det kändes så värt! Sedan var det ju lite extra skönt att vi hade 8 rutter i ryggen också, första klättrarkvällen sedan jag kom tillbaka. Sög något helt oerhört, & var naturligtvis grymt irriterad över detta, men det var skönt att få använda armarna igen. Har blivit så vek, bara mjällt kött & så vill jag inte ha det. Bort med daller & fram med muskler! Vi investerade i var sitt kontinuerligt månadsmedlemskap idag - så det blir ändring på slappandet framöver. Oki, det blir inte som det var på den gamla goda Lunda tiden (innan Brasilien) då jag kunde klämma in 6-7 pass per vecka, men 4-5 är målet. Måste om jag ska fixa guld i augusti 2011... Inte många dagar kvar nu innan jag kan signa upp!

Kommentarer
Postat av: ma

Det var verkligen något att fira! Grattis, och hip hip HURRA! M

2010-09-22 @ 20:21:53
Postat av: Ida

Tack! Extra fint känns det eftersom jag fick denna artikeln i princip gratis, så allt det verkliga jobb som jag lagt ned "väntar fortfarande på att skördas". När det förvandlas till artiklar som accepteras blir det skumpa istället! :)

2010-09-22 @ 23:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0