What?!

Paul & jag delade en flaska rödvin över middagen igår. Alltså. Över middagen, det var inte så att vi klunkade en halvflaska var på tid. Nej, lungt fredagsmiddagsdrickande. Ändå... Jag känner mig helt däckad idag. Huvudet värker, kroppen känns tung. Alla symtom på ordentlig bakfylla har drabbat mig. Samt Paul. Han känner sig också helt risig. Så istället för att packa våra ryggsäckar för en halk i höstluften sitter vi i soffan som två kollin. På en flaska vin alltså. Hur hände det egentligen? Måste ta itu med dagen känner jag, i annat fall kommer den bara att försvinna mellan mina fingrar - fast jag hoppas lite att Paul ska ta första steget så att jag kan sitta & känna mig lobotomerad ett litet tag till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0