En bra sak med dagen...

fick klartecken på att jobba hemma i fortsättningen. Känns himla skönt, jag får så mycket mer gjort då. Så nu ska jag bara ordna en ordentlig jobbplats. Att sitta som en liten kuttryggig apa i soffan fungerar bara så länge. & nej, det här är inte "Jag kommer att bli en jättebra forskare bara jag har en ordenlig arbetsplats" blahablaha undanflykter. Det här är "Nu jäklar fixar jag en arbetsplats på max två dagar så att jag kan vara effektiv". Dygnet har 24 timmar, säg att jag sover åtta, jobbar 8-10 timmar & fixar med basala behov så som mat i cirka två - ja då har jag fyra timmar över per dag då jag kan ordna en arbetsplats.

Hepp då säger vi så - fyra timmar ikväll, fyra timmar imorgonkväll & så är det klart. Återkommer med uppdatering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0