Fem timmar i ryggen...

av jobb & två sidor med text har producerats. Jag känner mig väldigt effektiv idag! Antar att det är bra att ha en liten blåslampa i baken då & då! :) Fast jag hade ju allra helst sett att mina handledare inte kommit på att jag måste skriva en rapport över påskhelgen... det känns ju lite surt. Men, men... nu flyger Jörg till tyskland på måndag & då vill han ha en lägesrapport i näven - så då är det bara att producera. Sedan spelar det ingen roll att min fasta övertygelse är att han kommer att spendera tiden på flygplanet med att bli dyngrak istället för att läsa om "transfer functions".

Hej & hå till gruvan vi gå...

Kommentarer
Postat av: ma

Det låter som om du skulle fått en straffkommender- ing, men varför? Kram M

PS: Du har fått en fråga från Geologiska Föreningen om medlemskap för 2011, vilket kostar 29o k. Skall vi betala?



2011-04-21 @ 21:27:59
Postat av: Ida

De behöver veta hur projektet går (vilket de vetat om de bryt sig om att kommunicera med mig). Speciellt eftersom J drar till tyskland i 3 månader.



Baserat på hur mycket jag gillar geologi som ämne just nu så säger jag NEJ. Betala inte.

2011-04-21 @ 22:20:09
Postat av: ma

Inte professionellt hanterat! M

2011-04-22 @ 10:32:00
Postat av: Ida

Men inte så mycket att göra åt, så det är bara att bita ihop & jobba på!

2011-04-22 @ 13:22:41
Postat av: ma

Jag håller med dig. Det är den ända funktionella inställning i en situation där jag inte längre kan påverka gången, men vill ro iland ändå.

2011-04-23 @ 09:16:54
Postat av: Ida

Precis! Älskar dig mamma!

2011-04-23 @ 16:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0